En härlig dag i stressens tecken!

Sicken dag det vart! Men I löve it, jag ska inte påstå annat! Kl 8 i morse åkte jag till Gekås för att handla lite. Kl elva ungefär körde jag därifrån för att styra kosan emot Kocken och tillverkning av inbjudningskort till julfesten. Varken jag eller Kocken har en speciell talang för pynt, pyssel och annat tjafs, så det slutade att vi gjorde två stycken, och beslutade att "vi gör dom sista 35 på söndag..." Haha, ja det går nog fint!

Efter det körde jag till S och fikade lite. Har inte sett henne på två veckor så det va najs. Efter fikan där åkte jag och handlade lite mat till kvällen. Kom hem halv fem och insåg att jag fortfarande inte ätit nåt på hela dagen! 8 koppar kaffe typ, så jag va minst sagt darrhänt! Nu har jag varvat ner i alla fall och ser fram emot en trevlig fredagkväll i soffan. Idol-utvärdering lär väl som vanligt komma senare eller i morrn =)

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0