Hur kul som helst!

Hahaha! Ibland så är ödet på ens sida alltså... Inte så kul för den som inte va med, men jag har skrattat så att jag nästan kissat på mig ikväll! Jag och E har hållt på å käfta hela kvällen! Inget allvarligt utan mest på skämt... När vi sitter i soffan så ska jag ta fjärrkontrollen ifrån honom när han håller den i handen. Då rycker han till och slår sig själv med fjärrkontrollen i huvudet så hårt att skiten spricker!! *asg* Batteriluckan åker av, batterierna flyger åt skogen och det blir en spricka i fjärrkontrollen! Hahaha! Jag skrattade bokstavligt talat så att tårarna rann! Underbart kul...Han tyckte dock inte det va lika kul som mig, så han sitter ju och tjurar i en halvtimma och menar på att han ska hämnas...-för nåt han faktiskt orsakade själv?!

I alla fall....en stund senare går vi ut i köket för att röka... Jag står och torkar av spisen med en disktrasa när han smätter till mig med ett gummiband på armen. Observera att detta va den så kallade hämnden! DÅ viftar jag lite med disktrasan åt hans håll. Rädd som han är rycker han ännu en gång till, denna gången med huvudet, och slår det rakt in i väggen bakom sig med en sån jävla smäll!!! Alltså jag dog!! Av skratt givetvis! Idag va nån däruppe på min sida det är en sak som e säker! Har skrattat så mycket så att jag har värk i magen! Mmm, skadeglädje är den enda sanna glädjen, eller vad säger dom?




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! Ja hoppas du inte kollapsar av stress bara..kram

2009-10-06 @ 00:06:44
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

hahaha jag fick me ett skratt nu på morgonen:)

2009-10-06 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0