Dags att bli ordentlig igen!

Ja, nu är min veckas ledighet slut! Jag är grymt tacksam över att jag kan vara ledig såhär mycket, men shit vad man blir slapp alltså! En vecka utan rutiner och förpliktelser och vips så är jag den lataste människan ever! Men nu ska det bli ändring på det! Nu ska här jobbas! 10-19 idag. Fredag är det också och det innebär att det faktiskt kan bli en del att göra. Höst + fredag i Ullared brukar betyda kaos, men det dröjer nog några veckor till innan det blir så illa =)

Igår gjordes inte så mycket mer faktiskt....Slappt som vanligt, för det är precis som jag säger; ju mindre jag gör desto tröttare blir jag...Helgen bjuder inte på så mycket mer än jobb och det är nog tur det! Behöver ta igen kroppen lite efter förra helgens bravader! Tiden går så fort så man hänger liksom inte med! Det e en vecka sen nu som jag körde upp till Sthlm, helt sanslöst!

Tänkte infoga en liten video här...Det är en video med Frida Hyvönen och Markus Krunegård med "Dirty Dancing". Konstig låt faktiskt! Första gången jag hörde denna låten så ogillade jag den starkt, men av nån anledning kunde jag inte sluta lyssna, så jag lyssnade igen och igen...Å nu verkligen älskar jag den!! ge den en chans kanske?! Inget nytt så många av er kanske har hört, men ändå =)




Nu ska jag göra mig i ordning lite så jag inte skrämmer vettet ur kunderna idag! De är så vettlösa ändå så det vore onödigt, haha ;)

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0