Då va re' onsdag!

Å helgen närmar sig med stormsteg! Tyvärr har jag redan gjort den "roliga" delen av denna veckan. Har ju morgondagen kvar när jag e ledig, men sen innebär helgen bara jobb för mig! HELA helgen oxå! Men men, jag har överlevt innan!

Påtal om jobbet! Har ni sett trailern för "Ullared" på kanal 5? Herrgud säger jag bara! När dom inleder med hillbilly-musik och en avdankad halläning i presentationen säger det väl ganska mycket om hur strix har valt att framställa programet? Åhh, ångesten kommer bara jag ser trailern, hur ska detta gå?!

Jag väljer att INTE lägga ut nån bild på mitt hår, för det ser fan värre ut idag! Jag har bara ett val och det är att tona över alltihop...Det tråkiga är då att jag tyvärr behöver bli brunett. Nåt jag verkligen inte planerade! Men men, det är ju alltid möjligt att fixa till...Gör man saker hemma så får man ju ha förståelse för att det inte alltid blir som man tänkt!? (Ja jag e dum i huvudet, men ni behöver ju inte säga det högt....)

Nu ska jag börja göra mig i ordning lite inför skolan och så håller jag tummar och tår för att allt går lugnt till...*suck* Har inga andra planer idag heller...Får väl se om vi får tag i nån som har 6:an så att E kan kolla Sverige-Albanien matchen ikväll..Jag är väl måttligt road av fotboll så jag skiter nog i vilket!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0