Bloggen gynnas av ledig dagar!

Ja, det är helt enkelt roligare och blogga när man verkligen har tiden! Eller hrmm, egentligen hade jag ju inte tiden idag, jag skulle ju plugga! Men alla känner ni väl mig; måste ju ha igång nätet under tiden och ta en surf-runda nån gång i halvtimman...Annars blir det ju inge kul!

Nu...... *trumvirvel* En lista!!! Jaa! Det va ju evigheter sen! En kort lista förvisso, men roligt e det allt! ;)

1. Berätta om första fyllan.
Det va hmmm....1996, midsommarafton. Mina päron va på fest hos grannarna och min vän och eviga "låtsas-stora-syster" Suz skulle "ta hand om mig". Hon drog med mig in på fest till hennes polare där folket till skillnad från mig var över 12 år! Haha! Det va en rolig upplevelse vill jag minnas! Jag menar; hallå! Tror ni jag hade nåt att skryta om för polarna i 6b efter sommarn eller?! Haha! ;)

2. Berätta om första kyssen. 
Jag kommer sorgligt nog inte ihåg första kyssen!! Helt hemskt! Jag vill minnas att det va på nåt party, säkerligen i samband med ryska posten eller liknande....tragiskt!


3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Åh jisses! Året va 2000....samma år som han va en av de nominerade i "Sveriges man"....Hahaha! Han va fiiin!


4. Yngsta respektive äldsta hånglet? 
Yngsta 83:a och äldsta....67:a...

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Ja det har hänt...Jag sa ju att jag lekt ryska posten som ung för f'n!! Haha ;)

6. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.   
Fan! Måste det va utseende!? Humor och intelligens är ju det mest attraktiva som finns! Men okej..."Levande" ögon är vackert! Ni vet, såna glittrande fina ögon som säger sååå mycket!!


7. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?    
Kan helt klart vara en singel med Black Ingvars....*asg*

8. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?   
Ja alltså...Hade Vin Diesel frågat så...Ja, jag e ledsen E men du hade vart chanslös!

9. Vad står det i fjärde sms:et i din inkorg?
"Kan inte du hjälpa mig att skriva ett kick-ass CV?" Från bror....

10. Vem va den senaste kändis du tog på?
Hmm, ja gissa? Hur många kändisar har jag tagit på tror ni? Typ en.... Jag SÅG förresten Michael Michailoff (stavning?) i tunnelbanan i Sthlm förra helgen och höll på att slänga mig genom rutan på vagnen. VET nån ens vem han är!? Nä tänkte väl det...Jag hade en secret crush på honom under Fame Factory år 2002 eller nåt...Mmm, va fin han va!

11. Vad ska du göra nu?
Nu ska jag laga wook och kolla tv resten av kvällen! Gott!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0