Bloggen fyller snart 1 år!

Helt sanslöst vad tiden går fort! Jag har drivit denna bloggen i snart ett år, och nu känns det konstigt att jag skulle vara utan den! Ännu konstigare är att jag fortfarande inte är offentlig med bloggen i min omgivning, men på nåt sätt är det skönt att veta om att läsarkretsen är begränsad, samt att det är få jag har någon personlig kontakt med. Hur ska vi fira bloggen tro? Ett födelsedagskalas hade väl vart trevligt?! ;)

Dagen har ju som ni vet spenderats på jobbet. Där var massor att göra så tiden gick jättefort! Måste vart massor med bussar idag för medelåldern på kunderna va cirka 73. Det e rätt högt...

Jag har inte så mycket mer att tillägga ikväll. Jag kommer att blogga innan jag åker till skolan i morgon! Sov sött nu!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0