Äntligen lördag!

Som jag har längtat!! Ska bli så himla kul, men just nu handlar mitt största problem om vad jag ska ha på mig.... Inhandlade ett par leggins och en topp som jag tänkte haft, men med tanke på att det spöregnar ute så är jag inte jättesugen på att ha öppna pumps på fötterna!? Jag äger ju bara ett par stövlar, men dom och jag är grova ovänner, och att gå runt med dom en hel kväll i Gbg finns inte på kartan faktiskt! Undra om det hjälper med svarta strumpor under legginsarna?! Hmm, vi får väl se.... =)

Gårdagen blev precis som planerat! Riktigt slapp med Idol och film. Somnade dock ganska tidigt, så jag vaknade utvilad i morse! Ska snart gå och duscha och fixa till mig inför kvällen då vi ska åka redan vid tre. Ska försöka ta en massa bilder så jag kan visa er sen! Som vanligt är det väl säkert fotoförbud inne på konerten, skulle inte alls förvåna mig?!

Ha en underbar lördag!
Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0