Ännu en dag på jobbet...

Det enda som möjligtvis kan ses som positivt med att jobba denna helgen är att jag börjar 11 varje dag. Då har jag tid att sova en stund på morgonen, och även att slappa en stund innan jag åker till jobbet.

Fatta vad sanslöst kallt det är? Igår mötte vi ju första snön när vi körde till jobbet, och 16:e oktober måste nog vara nåt slags rekord här ner på västkusten! Helt sanslöst! Det är liksom för tidigt... Jag får ju alltid mindre kortare depressioner på vintern. Inte för att det är mörkt eller liknande, men för att det är kallt!!! Jag blir som en treåring på nytt och vill bara lipa av kyla!

Ja just det! Vi lyckades fixa lokal till vår jul-fest! Så nu verkar det som att den blir av i alla fall! Sen beror det ju lite på hur många som kommer, vi kanske kan vara här ändå. Men över 15 så har jag inte plats här hemma, speciellt inte när man ska äta och sånt. Funkar inte... Men kul ska det bli! =) Vi hittade det perfekta stället! En liten stuga mitt ute i skogen typ. Fast den ligger ändå väldigt centralt, så det är inga problem för folk att ta sig hem eller in till stan om dom vill! Toppen eller hur?!

Nähä, nu är det nog dags att fixa till sig inför jobbet. Jag hoppas ärligt talat inte på ännu en rekorddag! Vi åt ju för fasen rekord-tårtan från förra helgen igår, osså slog vi nytt rekord igår! Stört.... Men sjävklart bra för jobbet!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0