A nasty shade of....greyish!

Ja, nu pratar ju alltså om mitt hår...Hmm, inte sådär jättevackert faktiskt. Visst det funkar, men ingenting jag tänker leva med en längre tid! En anledning att boka frisörtid lite längre fram i höst alltså... Jag lyckades i alla fall klippa mig själv! Hehe, fördelen med att ha långt hår e att det är okej att bara karva lite i det! Det märks ändå inte så mycket ;) Har tyvärr inte orkat ladda upp nåra bilder från kameran så jag kanske visar det vackra resultatet i morrn.

Jaha, nähä....dagen har inte bjudit på så mycket mer! Har vart ganska lugnt...Eller rättare sagt, jag har vart ganska lugn och det är ju skönt. Hoppas bara att jag fixar att bita mig själv i tungan de timmarna vi e i skolan i morrn. Tur jag inte åkte ner idag, hade inte kunnat hålla tyst...

Näpp, jag ska faktiskt gå och lägga mig nu... Sov så sött =)

Puss//L


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

lycka till i morgon å bit nu inte av dig tungans

2009-10-13 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0