Å gomorron!

Jaha, då va man vaken och den underbara helgen ska snart börja! VILL INTE!!! Så, nu har jag gnällt en halv sekund, nu får jag bli positiv igen! Jobbet går ju så mycket lättare om du går dit med en positiv inställning, så är det ju faktiskt!

Har som vanligt vart ganska effektiv nu på morgonen...Jag tvättar, har skrivit massa mail till lärare, och fixat i ordning mig själv. Ändå har jag en timma och tjugo minuter kvar tills jag ska köra, gött!

Har lite ont i magen inför jobbarhelgen...Jag har en liten bägare som håller på att rinna över gällande en person, och det behövs typ 0.1 milliliter för att den ska rinna över och jag ska explodera just nu! På ett sätt hade det vart skönt för då kanske irritationen släpper en del, men på ett sätt pallar jag inte med sånt i helgen alls...Det beror helt på hur personen i fråga tänker bete sig, för jag tänker inte ta mer tykna kommentarer och snäsiga svar ifrån henne det är en sak som e säker...

Hittade för övrigt ett jobb igår som lät SÅ kul! Det lät som att det verkligen va mig dom letade efter, allt stämde in!: Intresserad av arbetsmiljö och krishantering. Intresserad av statistik och analytiska modeller. Effektiv, självständig och målinriktad! Ja, det känns som mig! Men jag vetti faan...Jag har ju trots allt min fasta anställning, lite roligare arbetsuppgifter på jobbet så hade jag lätt stannat där!? Hmm, vi får väl se...Man hade ju kunnat söka och se vad som händer. E ju inte ens säkert man får komma på intervju ju!? Jag ska fundera på det ett tag =)

Nu ska jag göra klart mig innan jag åker!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0