Utvilad....

Hej på er! Första morgonen sen denna helgen började som jag kände mig utvilad när jag vaknade. Jag hade legat och vridit mig i sängen en stund när jag beslutade mig för att gå upp, och precis när jag satte mig upp så ringde väckarklockan! Bra timing =) Det som inte va lika kul var att jag vaknade med ont i halsen... Inge kul, för jag trodde att jag vart sjuk för sista gången detta året i alla fall!? Men det känns inte som att det är nåt allvarligt på g, utan snarare bara en släng av trötthet/stress... ELLER så kanske jag åker på en väldigt mild form av svininfluensan?! Det hade vart toppen just nu, så mycket som jag nojjar över vaccin och influensa just nu så hade det vart skönt att bara åka på skiten i en mild version så slipper man oroa sig mer sen... =)

Nu ska jag som sagt åka till jobbet igen! Jag e ju ledig i morrn vilket ska bli jätteskönt, men då har jag ju lik förbaskat massa skolarbete! Måste läsa, skriva och skicka in en rapport till onsdagens föreläsning. Jag jobbar ju 11-20 på tisdag + att jag har möte klockan 9,30 så det kommer gå i ett!

Hoppas er helg är toppen! Hörs när vi hörs!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0