Saturrrrrday!

Å inte en endaste plan!! Tjohoo va skönt! E lite lite shoppingsugen faktiskt...MEN, eftersom jag inte är innehavare till några pengar what so ever så skiter vi i det!

Gårdagen va lugn...Kollade Idol och precis som jag sa så va det Rabih som åkte...Mariette hängde tydligen löst...Tänk om hon hade kunnat åka! Tycker hon vart överskattad från dag ett! Skit i Idol nu... =) Kollade på Donnie Brasco efter Idol. Ännu en film som jag velat se många gånger men aldrig lyckats med, men igår skedde det! Jag såg klart den!! Utan att somna en endaste gång! Otroligt! Skitbra va den i alla fall...

Får väl se vad vi hittar på ikväll. E är lite krasslig. Kocken ville vi skulle hitta på nåt. Nåt lugnt...Å ja, det hade vi väl kunnat, men sen ringde hon igår å då va det hon och K, jag och E, min brorsa och N och två andra kompisar. Så då e vi typ 10 pers och då lär det inte bli lugnt längre...Hmm, ja vi får se, så länge vi inte är i mitt hem så e det lugnt för mig!

Nähä, e nog dags att ta en sväng på hm.se för att stilla shoppingnerven känner jag! Hörs igen!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0