Premiären av "Ullared": Ångest-tv på hög nivå...

Japp första avsnittet av "ullared" är härmed genomlidet och det blev ungefär lika pinsamt som jag räknat med! Ännu ingen glimt av mig i rutan och jag hoppas att det förblir så! Min korta insats i tv-rutan är ändå ingenting att skryta med... ;) Bara 5 avsnitt kvar av såpan innan nästa säsong börjar spelas in. Dock känner jag mig oerhört tvungen att titta! Kan ju inte missa nåt... När Morgan stod och gasade sin vita, rostiga BMW på uppfarten till sitt hus trodde jag att jag skulle dö för en stund...Ja jisses!

Nu är det snart dags för sängen för min del. Har klient-möte i morgon halv 10 och sen fortsätter jobbardagen 11-20, skoj skoj! Godnatt på er!

//L


Kommentarer
Postat av: Daniel

haha vilken skit det var :) Han på lagret var en cool kille

2009-11-03 @ 20:51:26
URL: http://dannemannen.dyndns.org
Postat av: L

Haha eller hur?! Vissa är ju "roliga" utan att egentligen veta det själva...Vet inte ens om det är kul eller mest tragiskt?!

2009-11-03 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0