Ont i halsen.... =(

Hej Vänner...Det är rätt synd om mig idag för jag vaknade minsann upp med lite halsont =( Det va så jäkla fult nu för en stund sen! Jag och D skulle samåka till skolan idag osså ringde han å bara "Hur e det?" Direkt började jag beklaga mig över mitt halsont och min hosta...Då visade det sig att han ringde mig för att beklaga sig över exakt samma sak! Haha! SÅ fult! Grejen e ju bara att stannar vi hemma så blir det EN elev kvar i klassen, å vi har typ 4 lärare idag tror jag! Taskigt mot B att han ska behöva sitta där själv med fyra lärare, så jag kommer åka ner i vilket fall. D skulle ringa igen om en stund när han bestämt sig. Jag har i alla fall bestämt mig för att detta inte är nån svininfluensa, så det så!! ;)

Annars har det vart lugnt. Va ju ute och käkade med mamma igårkväll å det va trevligt! Inte så ofta man gör sånt, och speciellt inte med sin mamma =) Idag blir det skola för hela slanten, kommer inte va hemma innan 21 ikväll så förvänta er inga skandaler denna dag. Skönt i alla fall att det bara är jag och killarna där idag, slipper massa brud-intriger....

Vi hörs igen! Ha en bra dag!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0