Nåt jobbigt...

Usch, idag va jag tvungen att göra nåt jobbigt... jag var tvungen att säga stopp. Jag kan ta ganska mycket och stå ut med en del, men nu gick det inte längre. Precis när jag sa som det var till personen i fråga så kände jag SÅÅÅ mycket lättnad. Nu lite senare så börjar det dåliga samvetet plåga mig. E sa att jag va taskig... Mmm, kanske jag va, men samtidigt så orkade jag inte mer! Jag kände mig kvävd och jag behöver andas! Som jag sa till personen i fråga; detta betyder inte att jag inte är din vän, men jag har försökt få dig att stå på egna ben. Jag har lagt många timmar av mitt liv på att försöka få dig att gå framåt. Detta känns bara som ett slag i huvudet. Jag är ledsen men jag behöver paus, jag behöver andas.

Sorry men jag va tvungen...

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0