Long time no see....

Jag vet jag suger...-men sån e jag ;)

Har spenderat all min lediga tid åt att städa nu det sista och nu har jag bara hallen kvar! Jag har tagit ett rum åt gången och verkligen GROVSTÄDAT. Å då menar jag tömt alla skåp alla lådor och torkat varenda liten bit av rummet! Helt sjukt jobbigt. Idag efter AK vart här på kaffe så började jag med köket. En nära döden upplevelse! Sanslöst skitet och sanslöst stort! Usch...Nu är jag helt mör och tänkte gå och lägga mig. Den efterlängtade lönen kommer i morgon och jisses va skönt det skall bli. AK rekommenderade mig att köpa en såndär fjärrkontroll som man styr ALLA sina apparater med. Anledningen ser ni på bilden nedan... ;)

Puss å Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Här står tiden stilla

Jag har stängt mina sidor, kommer snart att börja blogga på en nyhetstidning istället. Du får adressen så fort de fått häcken ur vagnen och lagt upp min blogg. Ville bara tala om det så du inte tror jag dött eller nått ;-)

2009-11-29 @ 00:08:38
Postat av: L

Daniel!! Jag hade allt börjat undra lite =) Vad kul att du ska börja blogga på en tidning! Jag har försummat denna bloggen en del, men mest för att jag börjat blogga nån annanstans. En blogg som är totalt opersonlig, handlar inte alls om mig, men den har blivit otroligt populär! Den ska lösenordskyddas och jag kommer maila dig så att du kan läsa om du vill =) Glöm inte skicka mig adressen sen då! Måste ju läsa! Å snart kommer väl bebisen med va?! =) Ta hand om dig.... Kram L

2009-11-29 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0