Ledig fredag och lördag!

Ja dessa dagar har varit efterlängtade vill jag lova?! Jag har verkligen ingenting speciellt planerat heller. Tänker bara ta dagarna som de kommer vilket kan behövas! Jobbar ju söndag, men sen e jag ledig ifrån jobbet mån-tors, så jag kan bara koncentrera mig på skolan, gött!

Ingenting spännande har hänt annars. Kollade på sista delen av "Inlåst" på tv4 igår och herregud vilken bra serie! Är det nån som sett den?! Jag har gråtit fler tårar under denna program-serie än under alla avsnitt av "Extreme Home make-over" tror jag, haha! Helt underbar! 8 killar låses in i en anstalt med 8 ex-fångar, numera medelemmar i KRIS för att få deras liv på rätt köl. I början trodde man väl kanske inte att det va rätt sätt att förebygga kriminalitet, men det häftiga med denna serie va att se den kontakt ungdomarna fick med sina mentorer, dvs. ex-fångarna. Helt sjukt att följa deras utveckling!! Ja herregud, en av de bästa serierna genom tiderna faktiskt! Gå in och kolla programmet på tv4.se om ni inte sett det, helt klart värt det.

Nähä, vad händer annars? Ska åka till M en sväng nu på förmiddagen. Sen ska jag bevittna E och hans besök till banken! Haha! han har fått för sig att han ska köpa ett radhus förstår ni... Hihi, hans ålderskris har verkligen gått till ytterligheter nu! Helt skadad...Jag har ju ingen inkomst att köpa nåt hus för, så det kan han väl göra om han vill, men jag måste med till banken för att höra vad han ska säga....Vi hörs när vi hörs! Ha en toppenhelg!

Puss//L


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hahahaha ja ålderskris kanske man kan kalla det för det trodde jag me nusse men det går ju fan inte över jag började med att säga trettioårskris nu kan jag snart ändra det till fyrtioårskris!!!Hahahaha

2009-11-06 @ 19:24:51
Postat av: L

Hmm ja AK i ditt fall blir man ju mörkrädd, haha! Jag HOPPAS och BER om att detta är en smärtsam, men väldigt kort 30-årskris!! Nusse måste va nåt slags undantag?!Eller?! Hahaha!

2009-11-06 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0