Inte bra....inte bra alls...

Ja vi skulle ju ha spel-kväll hos min brorsa igår...Å det hade vi. Spelade lite spel och tog några öl. Jag har inte festat på ett tag och det märktes ju kan man säga!! H-vete vad jag e kass idag! Å nu ska jag åka och jobba!!? Inte bra alls!! Fattar inte hur jag ska fixa denna dagen överhuvudtaget!? Men det är väl bara till att hoppas att det går bra.... Gav mig till och med ut på krogen klockan halv 2 i natt, å även det är ju en sån sak som e smart att göra när man vet att klockan ringer 8.... DUM I HUVUDET!! Det är jag...

Grattis på Fars Dag alla pappor och hoppas ni får en trevlig söndag!

//L


Kommentarer
Postat av: Daniel

usch vad ni hittar på i FBG http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6087356.ab

2009-11-08 @ 12:58:54
URL: http://dannemannen.dyndns.org
Postat av: L

Nämen fy!! Inte ens hört innan jag läste det nu... Idiot-stad... =/

2009-11-08 @ 17:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0