Hej å hå....

Va mycket produktivare än vad jag hade tänkt mig idag så jag e (tro det eller ej) klar me pluggandet nu! Skönt! Vet ni? Igår kväll somnade jag klockan 20.00! hur stört e inte det? Jag brydde mig inte ens om att ställa nån väckarklocka för jag tänkte att jag säkerligen lär vakna typ 04 iom min tidiga läggning, men icke! Klockan 08.15 i morse vaknar jag av att det knackar på dörrn! "Jävlar!" Hade ju bestämt kaffe me M klockan 8 i morse! Så jag sov alltså lite drygt 12 timmar i natt! Men tydligen behövdes det!? Känner mig piggare än på länge nu i alla fall så troligen va det nyttigt för min kropp!

Men, va ska jag nu göra av resten av dagen? Hmm...skulle ju behöva städa, medn det ligger längst ner på min prio-lista! Har gått igenom allt ifrån bakning och shoppingrunda till fika med nån...MEN pengarna räcker inte till nån shopping, och inte finns det nån hemma som vill fika med mig, å då återstår ju bakning...vi vet ju alla vid detta laget att bakning inte e min starka sida så jag skiter nog i det med? vi får väl se vad jag tar mig för....

Ha en bra dag ni som läser så hörs vi en annan gång ;)

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0