"Going CP-skadad"?!

Alltså vissa människor blir jag aldrig klok på?! Jag har i alla fall kommit så långt att jag förstår att jag måste inse att jag aldrig, aldrig nånsin kommer bli klok, utan snarare måste kanalisera om min energi för att inte lägga den på destruktiva grejer! Men det är inte så lätt som det låter vill jag lova! Men det handlar om att försöka rikta energin bort ifrån objektet som tar upp sin uppmärksamhet! Men hur lätt är det när man blir förbannad om minsta påminnelse, minsta lilla tecken¨på liv ifrån objektet....? För ett objekt e fantamej vad hon är. Människa finns inte en chans på jorden att hon är, för jag har aldrig sett maken till konstigt beteende i så fall...GUD vad jag skulle vilja ha tillgång till en fullständig analys av den människans hjärna och beteende!!! *STOR-SUCK*

Hörs senare!

//L


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hahahha....kan det va v kanske?

2009-11-10 @ 15:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0