Det blir lite sisådär me bloggandet...

Men det får bli så nu! Är jäkligt skönt att inte känna pressen att göra massa inlägg varje dag, utan jag skriver helt enkelt när jag känner för. Det är ju bara att inse att eftersom  jag skriver för mig själv, och några ynka få som läser så får det va jag som håller i trådarna...

Det har väl inte hänt så himla mycket på sistone...Livet flyter på sin gilla gång och det mesta är som vanligt. Gårdagen spenderades i lathetens tecken. AK kom och drack kaffe med mig på morgonen, sen dök M upp. Efter det så skulle jag ju pluggat, men jag åkte och handlade  lite istället. Efter det så kom jag på att jag "glömt" äta nånting och fick med skakningar och kallsvettningar gå och lägga mig och sova en stund. Sen var jag ju uppe till 1 i natt, men DÅ fick jag gjort allt plugg jag skulle gjort tidigare på dagen, så det blidde ju ganska bra ändå. =) Kollade ju även på ångest-såpan del 2! Tydligen fick AK sin beskärda del av kändisskap i gårdagens avsnitt! Haha! Jag missade henne tyvärr, men tydligen hade hon inte missat sig själv ;)

Nu kommer S snart hit med frukost och sen ska jag åka till Ullared på möte. Lite surt att behöva köra dit när man e ledig, men vad gör man inte? Ikväll ska min mams tydligen bjuda ut mig på middag?! Vet inte vad jag gjort för att förtjäna denna tjänst men jag tar tacksamt emot!
Morgondagen spenderas i skolan, ledig på torsdag å sen blir det jobb för hela slanten i helgen! Så ser veckan ut mina vänner...-alltså ungefär som vanligt!

Vi hörs när vi hörs!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0