Det är ett faktum...

-jag är korkad! Japp! Det sa dom till mig på bilprovningen idag. Jag får det att låta som värsta piece of cake men det var det INTE! För fy fan vad tokig jag blev! Man kan kalla mig massor men inte korkad! Kalla mig ful, tjock, elak MEN INTE DUM! Jo, bilprovnings-nissen tyckte att jag va korkad för att jag körde runt i en för låg bil som skrapar i varenda övergångsställe man kör över. Å att jag nu får skylla mig själv att bilen är sönder! Tilläggas bör att detta är min OMbesiktning. Jag har redan vart nere med bilen en gång och svetsat ihop avgasröret, men nu var det hål i motorrummet nånstans...å det var tydligen det som skulle ha att göra med att bilen skrapade i övergångsställen. Fy fan vad du ska slå i om grenröret ska pajja liksom....Då svarade jag med att jag inte vet hur han kör, men kör man försiktigt så skrapar den inte i. Sen lade jag även en kommentar om att jag inte uppskattade att bli kallad korkad å avslutade meningen med idiot-jävel-nånting... Ringde sedan upp hans chef,  och alla vet ju vilken god förmåga jag har att bita mig i tungan och prata sansat. Jag förklarade helt hysterisk och psykotiskt hur jag hade blivit bemött på bilprovningen....

Nu för en timma sen blev jag uppringd av en skamsen man som bad så hemskt mycket om förlåtelse för hans dåliga uppträdande... Jag tvingade han att förklara för VAD han bad om ursäkt för just bara för att jag skulle vara säker på att han förstod varför han ringde. Det gjorde han... Han ringde för att han kallade mig korkad. BRA Stefan på bilprovningen! Jävla idioter.... Jag brukar gilla bilprovningen. Inte nu mer. Men nu har dom ju satt ribban för hur uppträdandet skall se ut där, så vet jag det tills nästa gång.

Nu i eftermiddag har jag äntligen fått advent i mitt hus! En dag för sent dock, men fint blev det!

Puss å Kram!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Har inte fått min blogg än =( men gästbloggar lite hos syrran så länge, det kliade i fingrarna ;)

2009-12-01 @ 21:54:51
URL: http://www.keeponfighting.se/?cat=9
Postat av: Anonym

Haha, kan jag tänka mig! Det är när man inte KAN skriva som man kommer på som mest! ;)

2009-12-01 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0