Vart tog självdisciplinen vägen?!

Ho ho?!! Nån som har sett min självdisciplin?! Jag kommer snart att ge mig själv en stor smäll på käften! Klockan är halv fyra, och jag har ådstakommit så mycket som ingenting!! Hur kass får man lov och bli? Men nu är det dags! Nu ska det sättas igång!! Jajemen! Ska bara skriva detta inlägget klart först!

I morrn blir det läkaren har jag bestämt nu om inte halsen lägger sig. Jag känner mig relativt pigg nu, men gå runt och låta som att man har en äppelskrutt sittandes i svalget är ju inte så jäkla attraktivt tycker jag. Å e det så att det är halsfluss så kan man ju likagärna behandla det med en gång faktiskt! Så så får det bli. Man har ju lite medvetet hållt sig ifrån läkaren under helgen med tanke på att akuten inte är det ställe man föredrar att spendera helgen på...

Äntligen är det måndag i morgon och helgen från helvetet är över! Pratade lite löst med Kocken om pingstafton som tydligen infaller sig nästa lördag. Man kanske skulle ta och hitta på nåt skoj då eftersom att mitt jobb är stängt på söndagen och jag därmed är ledig en söndag samma helg som alla mina andra vänner är lediga! Jag fattar inte att jag kunde lägga mina helger så dumt! Men vi får väl se vad vi ska ta och hitta på. =)

Nu mina vänner så är det dags! Nästa gång jag skriver ett inlägg så skall jag ha gjort nånting! Om inte, så är ni hjärtligt välkomna att slå mig...

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0