Världens längsta dag!

Kul?! Fick min uppsats för typ en timma sen! Fick å andra sidan på mig till onsdag nästa vecka så tiden är ju lugn...men hur kul har det varit och sitta här hela dagen och väntat? Dessutom mår jag dåligt så in i!! Ja ja, sånt e livet... Ska i alla fall lägga ner skolan idag och bara vila! Det är så viktigt att jag blir frisk till på söndag så jag kan jobba så jag måste verkligen försöka bli av med denna skiten!

Annars har det inte hänt nånting...har suttit här och möglat som en annan döing! Ska nog kolla på Bankok Hilton ikväll, har inte sett den filmen på hundra år så det kan väl va trevligt att somna till...vilket jag säkerligen lär göra!

Hörs igen!
Smittsamma pussar //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0