Torsdagmorgon!

Jag vaknade helt utsövd idag vilket var sjukt skönt!! Vet inte när det hände sist faktiskt! Men jag kom ju i säng vid halv 12 i natt och jag vet inte när det hände sist heller... ;-)

Det funkade väl sådär att jobba igår faktiskt...Mådde okej, men hostan! Fyy fan! Pinsamt att sitta i kassan ju! Jag hade ju själv inte velat handla mat och kläder å grejer av en kassörska som låter som att hon har en härlig mix mellan svininfluensa och bronkit?! För det va typ så jag kände mig!! Ja, jag skämdes nästan ihjäl... Men, men vi får väl se hur det går i morrn! Jobbar ju nu fredag och lördag oxå... Sen blir det jäklarimej partaj på lördag! Så det så!

Ibland undrar jag vad man har för liv, haha! Jag har stått i typ en kvart nu på morgonen och försökt dokumentera min ögonfärg! Haha! Ja, det är lika stört som det låter...Jag är själv väldigt fascinerad av hur jag kan ha mörkgröna ögon när jag vaknar och sen så fort jag tvättat ansiktet blir de jätte ljusgröna!? Ja, ni hör ju själva, mycket till liv va?! Hahaha! Ja, jag skulle ju ialla fall försöka ta ett kort på detta nu på morgonen, men det blev skit av dom korten...så efter en kvart lade jag ner det...Å då kom jag på hur jäkla meningslös jag va som slängde bort en kvart på att fotografera min ögon liksom! Lika meningslöst som att skriva 18 rader om att jag gjort det, haha!'

Nu ska jag dra och handla. Sysslan ifrån helvetet! Jag avskyr det över allt annat!!! Men gör man det såhär tidigt på morgonen så är det ju lite lugnare och då kan jag överleva besöket i affären utan att få hysteriska anfall, hjärnblödningar, hjärtflimmer och annat som jag lätt drabbas av i såna miljöer....

Sen kommer AK den gamle räven! Vi ska dricka lite kaffe och tjöta skit! Kan tänka mig att det som vanligt blir trevligt och att ämnen vi kommer att prata om lär vara; "Män med förkrympta hjärnor", "Ballar av stål" och "Kåset"....Det är ämnen som kan underhålla oss två i nåra timmar, haha! :-)

Hörs och skrivs senare!

//L

Kommentarer
Postat av: daniel

ska dit på lördag

2009-05-28 @ 13:10:55
Postat av: L

Vart skriver du ifrån?! Men välkommen på lördag du! :-)

2009-05-28 @ 13:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0