Tjohej!

Nu har jag skickat in min diskussion för tredje gången, och jag hoppas verkligen att "tredje gången gillt" är ett uttryck som kommer väl till användning just nu...E så trött på min egen uppsats så jag kan spy!! Men nu är det återigen bara att vänta ut domen!

Undra när den gravida ska ha klämt ut den lille bebben?!! Har fortfarande inte hört något, men av nån anledning så har jag föreställt mig hennes förlossning som nåt jätteenkelt! Att hon liksom bara skulle trycka på lite osså kom han ut! Men vem vet, hon kan väl få en jättejobbig förlossning. Vet inte varför jag har tänkt som jag gjort faktiskt!?

Jag och Kocken fick inte planerat nåt inför helgen. Min helg ska i alla fall innefatta god mat, massa musik, brun tjofräs och dans! Då e jag nöjd! För de som undrar vad "Brun tjofräs" e så är det Jäger och Redbull! Mmm, så gott! Kocken har en viss tendens att kalla det mesta för Tjofräs nämligen och när hon förra helgen ville ha en sån där "Brun tjofräs" så jaa blev det vårt nya uttryck =)

Nu ska jag slappa lite och vänta ut pencillinets mirakulösa krafter! Senast i morrn kväll borde jag vara mycket bättre faktiskt! Vilket är rätt nödvändigt iom att jag SKA jobba onsdag. Har ju till och med lovat att jag ska jobba extra på kvällen, så ringer jag och sjukanmäler mig igen blir dom väl inte så väldigt glada på mig skulle jag tro...

Vi lär höras igen!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0