Stressar ihjäl mig....

Ja, jag börjar fundera på det... Jag hinner inget av det jag ska! Å det är bara mitt eget fel! För jag kan inte prioritera!! Jag prioriterar inte bort någonting alls! Som helgen exempelvis... jag har inte gjort annat än festat! Jag kunde sagt nej till dom och pluggat istället, men nej då "jag hinner nog"...idag hade jag deadline och jag hann inte!! Första gången nånsin jag missar en deadline, och jag hatar mig själv!! Nu jobbar jag desstom hela veckan så jag hinner inte med skolan... jag ska böna och be om att få va ledig nån/några dagar i veckan, men vi får väl se.... Ååååå, blir så förbannad på mig själv!!

Inget har hänt annars, satt bara och pluggade igår tills ögonen gick i kors på mig vid 01.30...nu åker jag till jobbet, kanske hörs ikväll!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0