Sjuk....

Vaknde igår morse och hade lite ont i halsen och förkyld...dock skulle jag ju jobba, och en söndag med 100 % ob hoppar man ju knappast över! Jobbade på igår och kom hem, somnade nästan direkt för jag va helt utkörd! Vaknade upp nu i morse, å fy fan det va ingen rolig känsla!! Man se knappt ner i min hals för den är så jäkla svullen! Hela ansiktet och halsen ser helt deformerat ut bara för att halsen är sån! Helt sjukt! Jag väntar väl idag och i morgon med, annars får jag väl åka in till läkaren då, det kan ju faktiskt vara halsfluss...även om jag inte hoppas på det! Måste ju jobba på söndag med ju!! Usch och fy fan!! Ja det va denna lediga helgen. Jag skulle träffat Kocken ikväll med ju! Händer inget underverk så blir det nog ingenting med det kan jag säga!

Annars så har ingenting hänt! Har deadline på min uppsats idag kl 16...skönt! Eller det är ju alltid nervöst för sen får jag ju verkligen inte ändra nåt i den innan efter opponeringen. Jag brukar undvika och läsa alls, för risken är överhängande att man hittar nåt fel då å då får jag ju  bara ångest! Så det är bäst att skicka in skiten och sen låta den vara...Helt otroligt att jag blev färdig i alla fall! Det trodde jag nog aldrig själv faktiskt!

Hörs senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0