Sista inlägget för idag...

Inget kul har hänt, men jag bloggar ändå!

Problemet är att jag inte har en jäkla aning om vad jag ska blogga om! Livet är allmänt bra just nu, men ändå händer inget speciellt. Jag och miss T håller på att planera helgens utgång. Hon har dock problemet av att hon måste ha med sig sin gubbe ut! Jag lider ju inte av dom problemen, så jag får väl helt enkelt ta med mig henne och hennes gubbe! Hmm...What to do!?

I morrn blir det skolan en sväng på eftermiddagen. Sen ska jag och miss T till Kocken och dricka lite kaffe på kvällen. Om jag hinner då vill säga. Men jag har fått gjort en jäkla massa idag så det ska nog inte va nåra problem.

Nu lägger jag ner detta för jag bara svamlar en massa onödigt... Hörs i morrn!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0