Sista inlägget denna dag!

Nu är klockan kvällen och jag är ganska seg...Tänkte underhålla min svartsjuke sammanboende en stund så att han inte dör av uppmärksamhets-cravings! Bryr jag mig en liten stund så kanske jag med gott samvete kan sätta mig med skolan en stund sen innan jag själv däckar totalt!!? *suck*

Sen sist har jag vart och grattat min mamma med dagen, fick lite mat och massa kaffe! Det satt som det skulle efter min hårda natt ;-) Va sen och kollade in A & T's nya lägenhet en sväng! Nu sitter jag här, ögonen går i kors och tyvärr tror jag inte att jag får speciellt mycket tid till skolan ikväll...

Det värsta med att festa ordentligt är den jävla, förbannade söndagsångesten!! Fy faaan säger jag! Vissa personer hoppas man att det dröjer riktigt länge innan man ser igen.... Nu ska jag inte ut här i Fbg på ett tag i alla fall så jag joppas att det lägger sig en del tills nästa gång!

NU somnar jag snart, hörs i morrn!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0