Paus!

Det har gått rätt bra idag faktiskt! Jag har pluggat på ordentligt och känt mig riktigt kreativ! Har löst de flesta av problemen som agerat jobbig plåga för mig de senaste dagarna! det är sjukt vad jobbigt det är att ta tag i grejer du skjuter på! Du tittar på det lite osså, nä...."jag tar det en annan gång..." Pissigt värre! Men känslan när man väl tagit tag i det! Gud va skönt!

Ska plugga så länge jag orkar idag tänkte jag. Har fortfarande energi kvar och då e det lika bra att köra! Har tagit en lååång dusch precis. Jag var så frusen så jag var tvungen. Ser nu ut som ett jäkla russin när jag sitter här i  min übersnygga morgonrock! ;-)

Nu går jag igen, får väl se om vi hörs lite senare.

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0