Ogillar dom här rubrikerna!

Fasen va jobbigt det ska va att hitta på rubrik till varenda inlägg! Kan ju ibland lägga flera minuter av sin dyrbara tid till att hitta på nåt att skriva där...totalt onödigt! Säger hon som lägger en kvart på att försöka ta kort sin ögonfärg, haha, med tanke på föregående inlägg!

Nu har iaf AK vart här och druckit kaffe! Mycket trevligt! Å precis som jag förutspådde så handlade våra mycket intressanta samtal mest om män med förkrympta hjärnor! Vi har mycket god erfarenhet av sådana båda två, haha ;-) Kan undra om vissa av männen vi känner va släkt i ett tidigare liv?! Jag har för övrigt lovat att hon ska få adressen till bloggisen! Japp! Första steget mot en "officiell" blogg! Så e du här å snokar nu AK så får du bli min andra läsare! Grattis! ;-) Glöm inte kommentatorsfunktionen med! Mycket uppskattad! Å det klarar du allt fast du har klumphand, haha!

Nu ska en stund ägnas åt att äta lite "frukost". Började dagen med Bulle och Ballerinakex och det är väl kanske inte den ultimata frukosten tror jag?! Sen ska här läsas uppsatser för resten av dagen! Helt otroligt skönt att bara ha en vecka kvar! Kan knappt fatta det!? Å för er som läser bloggen kan det väl va skönt med en liten paus ifrån mitt eviga tjat om skolan?!

Hörs säkerligen lite senare!

//L



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

fan va du har bloggat det har verkligen tagit tid att läsa nästan allt....men men jag har ju gott om tid på dagarna...

2009-05-29 @ 23:46:43
Postat av: L

Joo du några inlägg har jag allt hunnit med de senaste månaderna! Men att du i alla fall vill läsa tyder ju på att jag inte helt tråkar ut dig med allt babbel, haha! ;-)

2009-05-29 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0