Ny morgon!

Japp och jag hade ju hoppats på att jag mirakulöst nog skulle vara frisk som en nötkärna idag! Va besviken jag blev... Men förhoppningsvis går det ju åt rätt håll nu. Bara att vänta... Det mest irriterande just nu är att jag är så tät i öronen så det känns som att jag har värsta tinnitusen (hur f'n det nu stavas)! Jag höll på att bli knäpp i natt när jag skulle sova för det lät nåt så in i!!! Alltså det är jättesvårt att beskriva ljudet, men det är ett pipande kombinerat med ett högt susande! Helt sjukt irriterande när man ska sova!!

Fortfarande inte hört nåt från den gravida...men jag antar att man är rätt trött efter en förlossning kanske?! ;-) Men å andra sidan, kunde hon skicka ett mess när vattnet gått å hon va påväg till BB kan hon väl skicka ett när hon klämt färdigt?! Eller kanske inte...

Dagen bjuder på följande "roliga" saker: Skicka in uppsatsen ännu en gång. Dricka kaffe med miss M. Förhoppningsvis sola en stund i trädgården, om vädret behagar att hålla i sig och...ja! Det va nog det! Jobbet kallar ju i morgon och jag ska ju ärligt säga att det känns rätt avlägset just nu...men men, jag måste verkligen jobba i morrn!!

Återkommer säkerligen under dagen!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0