Ny dag!

Å tro det eller ej, jag mådde lite lite bättre när jag vaknade upp i morse! Skönt faktiskt, men jag vet inte om jag är tillräckligt frisk för att gå och jobba i morgon. Sitta på jobbet med konstanta host-attacker är ju inte det trevligaste precis... jag bestämmer mig när klockan ringer i morgon helt enkelt!

Idag händer nog inte så mycket, funderar på att ge mig ut en sväng till affären kanske för att få lite luft, men även för att känna hur det känns att vara på benen igen! Skadar ju inte om jag ska jobba i morrn. Vi skulle egentligen vart hemma hos päronen ikväll och grillat, men dom ställde in för att om inte ville träffa mig!! Har ni hört på nåt liknande?! Schysst liksom...Men ja ja, jag får väl ha förståelse för att dom inte vill ha min förkylning och mitt halsont... Får väl sitta här och tråka ikväll igen helt enkelt!

Jag har inget vettigt att skriva om så jag lägger ner nu tror jag...

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0