Ny dag nya möjligheter...

-brukar det ju heta! Jag är i alla fall på ett mycket bättre humör idag, och jag tror att det kan bero på att jag mår typ 100 gånger bättre idag än vad jag gjorde igår! Visst att halsen är jättesvullen, men känslan av att vakna upp och sen vilja dö direkt infann sig inte denna morgon, vilket var underbart skönt!

Igår satt jag här vid datorn och nattsuddade ganska länge, vaknade ändå upp på ett ypperligt humör som sagt. Härligt när man har såna mornar! Sen att jag förlorar typ 1500 spänn på att vara hemma ifrån jobbet idag är väl iofs inte så jättekul, men jag har tyvärr inte makt att styra över mitt eget sjudomstillstånd... Vilket för övrigt stör mig rätt mycket! Jag avskyr att vara utom kontroll! Just därför jag blir så lipig när jag e sjuk kanske? Oerhört frustrerad är jag...

Ska sätta mig och rensa lite i bloggen nu också, sen ska jag fortsätta skriva mina "Acknowledgements" till uppsatsen! Vetti tusan om inte det är det svåraste av allt!? Vem ska man tacka och inte liksom, plus att det låter så klyschigt!?

Hörs säkert senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0