Nu e jag här...

å jag har faktiskt legat i! Jag loooovar! Har försökt strukturera om min diskussion och det va ju inte det lättaste! Är inte klar på långa vägar, men jag har i alla fall börjat! Eloge till mig! *klappar på huvudet* ;-)

Nåt som inte e riktigt lika kul är att mitt tillstånd har gått från "lite bättre" till "extremt mycket sämre" de sista timmarna! Jag fattar inte! Sjukt ont i öronen igen och halsen gör så ont så jag kan inte svälja! Än mindre prata....lät det som en äppelskrutt i halsen innan så har jag fan ett helt jävla äppelträd nertryckt nu det kan jag säga!!

 Det blir läkaren första bästa för mig i morrn kan jag säga! Vill inte, men inte vill jag gå runt och må såhär heller det kan jag säga! Så nu har jag gjort koksaltlösning som jag ska sniffa! Haha! Joo det är sant! En dum huskur som jag in i det längsta vägrade prova, men när jag insåg igår att smärtan i min öron försvann i samma ögonblick som jag sniffade vatten med salt så tror jag härmed på den! Visst nässpray finns ju, men när man inte har det hemma så är koksalt en ypperlig lösning! Sen ska jag ju inte påstå att det känns så skönt med salt i näsan, men va faan, lite får man tåla ;-)

Har även betalt räkningarna precis. Det va som vanligt ingen rolig upplevelse... Denna månaden är det extra icke-kul då jag blivit tvungen att ta ledigt ifrån jobbet en del för att hinna med plugget...men men, det har löst sig i alla år och månader innan så jag känner mig inte jättenervös denna gången heller. Tråkigt är det ju iom att vi ska till Sthlm och så, men man får försöka leva snålt helt enkelt!

Nu ska jag gå och kolla om min trollbryggd är kall nog för min näsa, haha! Fyyy fasen jag hör själv hur äckligt det låter! Men föreställ er mig nu, sniffandes vatten, ensom snörvlande, ensom nysande för att salt i hjärnan inte är så skönt, så har ni ju nåt att garva åt, haha!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0