Nervöskänsla...

-i magen!! Ni vet  när man känner sig jättenervös över något som man inte kan sätta fingret på!? Antar att det är nån mer än jag som upplevt den känslan? Känner mig ungefär som inför en stor redovisning i skolan just nu. Jättekonstigt....för jag har egentligen ingenting att vara nervös över. Inte nu. Att jag kommer att vara nervös så jag kräks nästa tisdag inför opponering och Stockholmsresa det är en sak, men idag?! Hmm...

Miss M har vart här på kaffe nu en sväng, det va trevligt! Tyvärr svek vädret mig så det verkar inte bli någon påbättring av solbrännan för mig idag... Typiskt! Å det är ju knappast så att man slänger sig i ett solarium i slutet på maj?! Å sen dels pga tattoon och pencillin. Man ska väl egentligen inte sola när man käkar det om jag inte har fel för mig?

Åhh, måste verkligen planera nåt kul till helgen! Jag är sjukt sugen! Sen hinner jag väl kanske inte festa egentligen för jag har otroligt mycket att planera inför nästa vecka. Men har man inte kul emmellanåt så dör man. I alla fall jag. Klarar inte när livet är i tristess som det är nu, för jag blir allvarligt talat deprimerad!!

Slut för denna gången. Känner på mig att det lär bli en del inlägg idag... Ska väl försöka hitta en lista eller nåt att fördriva min tid med ;-)

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0