Nån som hört Falkenbergslåten?!

Vilken sommarhit!! Haha! Nä, skämt och sido, jag hade aldrig hört den innan, men ganska rolig faktiskt! Jag har lyssnat nåra gånger på youtube och jag kan nästan förutspå att Falkenbergs pubar lär köra denna nåra varv i sommar. Vi småstadsbor har ju lite lätt att få hybris av minsta lilla uppmärksamhet!! Länkar till den här:

http://www.youtube.com/watch?v=odGxdgvHPjs


Gissa vad jag gör nu då? Dricker jäger! Ja, precis Jäger av allt äckligt man kan komma på!! Min pappa kom hit och lämnade den för han påstår att det är "jättebra" mot halsen" ! Jag frågade om jag fick blanda den med Red Bull för det är ju i alla fall gott, men han påstod att den inte hade riktigt samma effekt då =) Har bestämt att jag inte skall jobba i morrn i alla fall, för nu har det satt sig i mina öron också! Som ni vet är jag en av de få människor som får öroninflammation fast jag är äldre än typ 9 år.... *suck* Ja snälla tyck synd om mig!!! Har verkligen enorma cravings efter nån som tycker synd om mig just nu!! Ha ha! spelar ingen roll hur gammal jag blir, när jag e dålig blir jag typ 5 år igen... =(

Nu försvinner jag igen, antagligen sista inlägget för ikväll!

Puss på er!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0