Milow - Ayo Technology....

vilken bra låt!!! MEN...jag har ju tidigare nämnt hur viktiga texter är i en låt! Dock är det inte alltid jag lägger märke till texten det första jag gör! Milows cover på denna låten tyckte jag var sjukt bra, och jag har fullt upp med att lyssna sönder den nu i nåra dagar. Först idag satte jag mig ner och kollade in texten, och jag kan lova att typ 70 % av det jag tyckte var bra med låten försvann åt h-vete när jag läste texten! Kan inte fatta hur låtar med "pole-dancing, sit on top of me, sexy lady, smoking hot" och andra idiotiska texter kan få människor att verkligen fortsätta lyssna! Jag tycker fortfarande att låten är ok rent rytmmässigt men texten får mig att rysa!! Tror det va 50 cents låt från början, så egentligen borde jag inte va förvånad över att texten är helt körd!! Men så besviken jag blir!! Annat e det med låtar som exempelvis....Ja, Thunder Road exemplevis! Sitter och lyssnar på den just nu...Mmmm, vad vackert! Å nu e det bara 3 veckor tills jag står på stadion och Rockar rumpan av mig! Haha!

Kvällen blir nog lugn, måste som sagt plugga en del... trött som få är jag dock så jag får hoppas att jag piggnar till för ikväll går jag inte och lägger mig innan jag stupar i säng! Måste verkligen! I övermorgon skall jag i stort sett vara klar...Det är jag ju inte, men jag vill ha kommit en bra bit på väg!!

Kanske hörs senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0