Måndagen den 25: maj!

Äntligen löningsdag! Fast jag ska inte säga så mycket....Så mycket pengar som jag bränt i april har jag nog aldrig gjort innan! Helt sjukt! Några av mina vänner vet vad för summor jag gjort av med, och med tanke på hur dålig lön jag får denna månaden så borde jag ha sparat, men NEJ! det gjorde hon ju inte... Fast ibland så tycker jag att man får göra så... Jag har ju ändå tatuerat mig för ett par tusen....festat en del och haft otroligt kul!! Roligare än vad man haft på många år!! Köpt lite kläder..å ja, bara haft det allmänt bra! Å som sagt, ibland tycker jag att man är värd det!

Ska till läkaren nu kl 10...Gillar inte läkaren! Jag är väldigt sällan där, tror det va några år sen sist. Sjukanmäler mig även väldigt sällan ifrån jobbet vilket jag fick göra i söndags. Tror det hände -06 sist kanske?! Man känner sig SÅ kass! Jag hatar att inte klara av mina åtaganden! Min skräck just nu är ändå att läkaren ska säga att "nää, du har inte halsfluss, å ingen öroninflammation heller. Du får helt enkelt vänta ut det här!" Då dör jag!! Jag kan för faan inte prata! Å jag måste jobba på onsdag! Jag kommer tvinga han att skriva ut ett recept som minskar omfånget på min hals för jag vill inte detta mer nu!

Idag händer väl inte så mycket mer. Måste få in min diskussion till handledaren i eftermiddag/kväll. Ska fika lite med Kocken om hon vågar komma hit å jaa...det blir väl det skulle jag tro!

Jag lär höra av mig senare när jag kommer ifrån läkaren!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0