Ledig lördag!

Mycket skönt!! Är ledig ifrån jobbet i en vecka nu!! Tjohoo! Ska bara plugga järnet nu så jag säkert hinner bli klar! Men det flyter på bra nu...e ofta så när man vart inne i en downperiod ett tag!

Va ute en sväng på krogen igårkväll...dock var det ingenting att hänga i granen kan jag lova! Till skillnad ifrån andra normala människor så har jag en gräns jag brukar passera runt 01.00 på natten. När jag passerat den gränsen finns det ingen chans i helvete jag blir trött! OM jag inte blir för full. Men igår va jag i stort sett nykter, och vid 2 säger mina torrbolle-kompisar att dom ska gå hem och sova!? VA?! Jaha...sur som citron blev jag och sa att dom minsann fick gå, men att jag skulle stå kvar ensam på Harrys och sura en stund...Det gjorde jag oxå! Jag fick snabbt sällskap av en homosexuell kines på 1.40 vid namn Göran eller nåt liknande...Vilken kines heter så?!! Haha! Ni kan ju bara tänka er hur han såg ut!? Som sagt han nådde till min bröstkorg i längd, var SÅÅÅ gayig och hette Göran!? Å va kanske typ 22 bast! Hahaha, rikitgt kul när man tänker tillbaks på det! Men han va jättetrevlig, vi tog en cigg,och sen åkte jag hem! Jättekul!? Näää...Nu vill dom ha med mig ut ikväll oxå, men jag får se... ska ha familjemiddag här först så får vi se sen!

Annars har inget sköj hänt! Jag skriver säkert senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0