Längesen vi gjorde en lista!

Eftersom jag fortfarande sitter och väntar på mailet ifrån min handledare (jäkla va långsam han e....jag har deadline kl 16 för h-vete!!) så gör jag en lista så länge! Listan är ärligt snodd ifrån Daniels blogg som äntligen öppnats upp igen. Samma person är tydligen värd ett stort GRATTIS!! =)  Okej, here we go!

Skulle du vilja vara längre? Nej faktiskt inte...risken e överhängande stor att bli längre än många killar och det vill man ju inte!
Skulle du vilja väga mer? Ha ha, nej tack!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Arg? Nä...
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nä inte vilken kändis som helst i alla fall!
Skulle du vilja dricka dig full nu? Hade det fått min hals att bli bättre så jajemensan!
Kan du röra på öronen? Nej, har försökt och försökt men det går inte!!
Kan du slicka dig på näsan? Inte det heller! Vet inte om det beror på för liten näsa eller för kort tunga! Kombination av båda mest troligt....
Kan du kolla i kors med ögonen? Ja det är jag jäkligt bra på! =)
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, det kan de
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja om jag sover...pratar till och med när jag är ensam...
Kan du vara på fest utan att dricka? Klart jag kan
Kan dina vänner lita på dig? Mina få utvalda kan det
Kan du tänka dig att pierca naveln? Redan gjort
Kan du suga? Klart jag kan...de flesta människor är utrustade med den förmågan...
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Går sällan in i en affär utan pengar, men det e klart jag skulle kunna om jag inte hade nåra!
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det har väl hänt nåra gånger i ungdomen!
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Ja världens bästa
Har du varit full den här månaden? Ja, några gånger faktiskt
Har du någonsin haft sex med någon? Ja det har nog hänt
Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har de alldeles säkert gjort!
Har du redan tröttnat på de här frågorna? Nä inte ännu...
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, det är nog typ 3 timmar sen nu...
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Hmm skulle mer exakt vara en 79:a då?! Ja det har jag!
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Varför exakt fyra år?! Ingen aning.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej det tror jag inte...
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Hur det skulle vara? Ja. Men skulle inte under några omständigheter prova!
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Det har hänt...men har aldrig vart speciellt diskret heller så jag får skylla mig själv!
Har du haft sex med mer än tre personer? På en gång? Nej
Har du ljugit på någon fråga än då? Nä, har inte haft anledning ännu
Vem är din bäste vän? Har några underbaringar som jag inte tänker välja mellan!
Vem älskar du? Min familj och mina vänner
Vem hade du senast sex med? Ja undra vem?!
Vem vill du bli full med? Mina älsklingsvänner!
Vem är den bästa artisten? Brucan!
 Vem pratade du senast i telefon med? Me miss T
Vem har du en liten crush i? Gammal kärlek rostar aldrig, haha ;-)
Vem är snyggast i världen? Förutom mig?! Mamma!!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Mina vänner skulle få dela på det!
Vem är snällast i världen? Mamma 
Vem är din bästa kompis? Va inte den frågan innan?
Vem vill du prata med? Hmm...ingen speciell just nu
Vem sov du med senast? Samma som jag alltid sover med...
 Vem såg du full senast? Kocken med man...eller full å full, berusade e väl ett bättre ord!
Vem vet allt om dig? Ingen alls!
Vem kysste du senast? Slutar snart svara på dessa frågorna, gissa vem?!
Vem kramade du senast? Kocken
Vem kan berätta allt för dig? Vem som än känner för!
Vem kan du berätta allt för? Ingen
Vem hatar du? Jag hatar ingen
Vad blir ditt namn baklänges? Anil
Har du gjort en snöängel i år? Knappast! Man blir ju kall å blöt då!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? En dag kanske?
Har en dröm gått i uppfyllelse? Nä inte direkt...
Tycker du att sengångare är söta? Ja!
Har du någon gång testat karate? Ja hobbyversionen i så fall!
Första sporten du gick på? Tittade på eller utövade?! Tittade på; hockey, utövade; ridning
Minimorötter eller pommes frites? Pommes frites
Vad längtar du mest till just nu? Sthlm stadio och Springsteen
Hur gammal har du tänkt bli? Helst över 30...
Har du haft vattkoppor? Ja
Vad drömde du inatt? Kommer inte ihåg...
Vilken tv-serie är bäst? Desperate houswifes och Miami INK
Vad åt du senast? Försökte trycka ner en macka i min onda hals. Inget att rekommendera!
Höga eller låga strumpor? Helst inga, men vanliga på vintern
Vad är du mest rädd för i hela världen? Att det skall födas fler som George Bush
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Det händer
Vad har du för färg på ditt påslakan? Lilablommigt just för tillfället
Bikini eller baddräkt? Bikini på stranden
Snyggaste läraren? Svårt val...hmm....vi har så många snygga att välja på i Hstd så jag vet inte vem jag ska ta!!! ;-)
 Är du mörkrädd? Ja, när jag e ensam
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Ja, det händer dagligen faktiskt
Riktig gran eller plastgran? Plast 
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt så klart!
 Godaste drickan till frukosten? Utan kaffe dör man!!
Vill du bli president? Nej helst inte!
Har du spelat kille i en teater? Ja trollkarlen Merlin...Me skägg och allt!
Duscha eller bada? Duscha
Har du gråtit i skolan någon gång? Ja, jag är en lipare så det har nog hänt i alla skolor jag gått i!
Hur tar du dig till jobbet? By car...
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Nej
Sjunger du på toa? Självklart! Sjunger ofta och högt!
Vilken färg har din jacka? Just nu är den blå!
Använder du långkallingar? No way!
Är du höjdrädd? Som fan! Köksstolen räcker för att jag ska få svindel!
Vilket land vill du åka till? Mexico
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Miss S inlägg på facebook!
Vad ska du göra NU? Fortsätta med listan tills min handledare mailar!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja emellanåt! 
Har du sett din bästa vän gråta? Ja
Vilka vitaminer åt du när du var liten? Hur fan ska jag veta?!
Vad åt du senast? Fortfarande den läskiga mackan i morse!
Har du fått någon komplimang idag? Ja! :-)
Har du varit med i en rättegång? Aldrig som åttalad men jag har vart på rättegång
Är du polare med grannarna? Ja dödsbundis!
Vilka språk talar din mamma? Hennes engelska är inget att skryta med så det är bara svenska!
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Naveln för 10 år sen...
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår hem ifrån jobbet
Gay? Nej inte det minsta!
Har du däckat/spytt för att du druckit? Aldrig däckat, spytt har väl hänt nån enstaka gång för många år sen!
Har du äggat ngn? Äggat? Nä, men puppat! ;-)
 Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej aldrig haft äran..
Suger det här? Nä inte än, jag e rätt lättroad!
Har du varit på stranden? Of course! Mitt andra hem om somrarna!
Har du haft en stalker? Nej...en diskret jäkel isf!
Minns du din/dina musiklärares namn? Jaa då! Alf och Svett-Erik!
Hur bra är din syn? Helt ok!
Har du varit på ett party? Jaa massor!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej tack!
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Vem är du för det första!? Men jag skulle nog tycka det va helt okej!
Har du varit utomlands? Japp!
Har du sett din bästa vän naken? Ja, klart!
 Vilket är det bästa bröllopet du vart på? miss I och mr E's bröllop!
Var är dina syskon just nu? Det lille kräket är och jobbar tror jag!
Vad var den senaste drömmen du minns? Tänker jag inte skriva här =)
Vilken tid gick du upp i morse? 07.15
Vad ska du göra i helgen? Som det ser ut nu, fortsätta va sjuk!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Jag ringde innan, men du kanske duschade eller nåt!" från miss A
När var du riktigt sjuk senast? Typ nu!
Vem är den senaste kändisen du tog på? Inte en aning!
 Vad finns i din bakficka? Har inte bakfickor!
Har du färglinser?
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov som en gris!
Vad är det första du gör på morgonen? Sätter på kaffebryggarn!
Vad ska du göra efter det här? Ringa handledarn å fråga när f'n han tänker maila!?

Det va den listan! Tack för fredagsnöjet D! =)

Hörs igen//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0