Jobbarfredag...

Usch och fy för att jobba fredag-kvällar! Jag jobbar gärna, lördagar, söndagar och alla andra dagar i veckan om jag hade fått slippa fredagkvällar!! Vet inte varför jag har så ont av det, men det är verkligen pest och pina!

Kom i säng i okej tid igår vilket va otroligt skönt! Igårkväll så va ju miss M här och fikade som jag redan berättat...va hände mer?! Hmm... JOO, jag va ute och provkörde min  brorsas nya bil! Honda Civic Type R har han köpt! FY faaan säger jag bara! Han sa till mig innan jag körde att jag skulle ta det försiktigt men att jag måste gasa upp den över 6000 varv för att "V-techen" skulle få sin effekt! Jag som inte riktigt visste vad som väntade gjorde ju självklart detta....Lade i 3:an och gasade...Det var som att bilen tog ett djupt andetag och sen åkte den iväg som en jäkla projektil!!! Haha! Va uppe i 160 på den lilla landsvägen här utanför innan jag hann säga "bromsa"?! Otroligt kul, men jag har ju även respekt för såna bilar... Men jag var noga med att tala om för ungen att jag minsann skulle "låna igen" hans bil för alla gånger han lånat min ;-)

Jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om! Jag ser inte fram emot blåhåriga tanter, danskar, muppar eller annat crap som kan dölja sig på jobbet denna fredag... Å ikväll lär jag väl inte göra så mycket iom jag ska upp 6 i morrn och åka dit igen! Så detta lär bli en tråkig blogg tills denna jobbarhelg e över i alla fall!

Hörs och skrivs!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0