Jag och mina listor....

Det va så många meningslösa frågor på denna listan, och det är ju en del jag inte gjort förr så.....Here we go again!! =)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?  Tre; hem, bil, mamma
Vilken svordom använder du mest? Fan fortfarande...
Äger du en Ipod? Nej inte idag heller
Mp3? - Ja, köpt för 18 spänn på jobbet men den funkar ypperligt! =)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? I morrn?! Kl 07
Hur många resväskor äger du? 4 tror jag
Använder du flip flops även när det är kallt ute? Nä, men hade nog gjort om jag inte skämts över mig själv! Älskar flops
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys oftast
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Ja, förutom på fyllan för då är mitt tryn med på varenda kort!
Vilken var den senaste filmen du såg? Bankok Hilton härom kvällen...
Har någon av dina vänner barn? Typ alla....
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bostad och en ny garderob!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Springsteen såklart...
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Mjölk är helt enkelt inte gott!!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja det tror jag nog =)
När var senast någon stötte på dig? För några dagar sen tror jag bestämt
Vad åt du till middag? Macka och yoghurt!
Använder du huvtröjor? Just nu faktiskt!
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Pinsamt nog inte! Gud va lam man är!!
Vem var den senaste som ringde dig? A såklart! Inte jätteovanligt?!?
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? Ehh ingen om jag får välja!!
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Helt säker... vem pratar aldrig om andra liksom?!
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum? För litet
Äger du några band-t-shirts? Nää faktiskt inte!
Diskar du din egen disk? Ja vem skulle annars göra det??.
Har du gråtit offentligt? Ja
Försöker du alltid lära dig nya saker? Varje dag! =)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Jo, men så är jag ju rätt gammalmodig också! Jag kan baka bullar å sånt, bara gubben bjuder på dejt å lagar bilen, hahaha!
Kan du kasta macka? Nä, å jag blir lika förbannad varje gång det inte funkar!!
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vem var din favoritlärare? När då? Det var nog Lars som gav mig en elchock i högstadiet! Han gillade jag!!
Vad har du för väder? Grått å tråkigt!
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Absolut! För hur lite jag än vill erkänna det så är ju tatuerade killar jävligt hett!!
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Samhäll eller psykologi
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv? Det va fan den konstigaste fråga nånsin! Blir man attraherad så finner man mest sannolikt personen attraktiv eller?!!
När sov du senast på golvet? Inte en aning!
Vilken är din favoritdrink? Strawberry daquri
Gillar du din boendesituation? Nä...
Äter du frukost dagligen? Nej väldigt sällan!
 Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna? Haha, jaa!
 Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 26 jävla år...
Tror du att gud är en man eller kvinna? Inget av det....
Vad var det senaste du åt? Ostmacka
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta? Ingen aning...brukar oftast komma överens med folk...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Never!
Tycker du om att krama folk? Ja.. skulle nog vilja kramas mer än jag gör faktiskt.
Skulle du säga att du är trendig? Nej
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Beror på vem
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det? Ja för mycket faktiskt!
Vad är du allergisk mot? Ytliga människor, dumma människor och George Bush
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Skulle det funka för två människor så visst, men är nog lite för blödig och romantisk för att det skulle funka riktigt bra på längre sikt....


Så det va den det.... Nu ska miss M komma hit och fika en sväng! På SIN födelsedag...Å inte har jag köpt nåt heller! Schysst kompis va?! ;-)

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0