Fick ju lite sällskap i alla fall!

Fick ett telefonsamtal strax efter mitt förra inlägg om att A kommer hit med sina folköl! Haha! Hon är för rolig med sina folköl hon! Men nu har hon i alla fall vart här en sväng och tjötat lite skit. Å nu ringer min väckarklocka om 6 timmar, å ska jag orka med en helkväll i morrn så får jag nog snart gå och lägga mig!

Ska bara sitta uppe en liten stund till, jag har verkligen svårt att varva ner om kvällarna när jag kommer ifrån jobbet! Helt skitsvårt att gå och lägga sig! Men jag ska bara lyssna på några låtar till...E inne i ett youtube stim här! När man väl hamnat där e det hur svårt som helst att ta sig därifrån! Lyssnar för övrigt fortfarande på Alexander Rybak! Älskar den låten! Sällan man fastnar för en shlagervinnare så, men han e ju sååå söt! Ett annat tips på en bra låt är "Paperboys" med Lonesome traveller, skitbra musik! Nä nu e det snart dags för sängen!

Ha nu en underbart solig pingstafton i morrn alla ni lediga! =)

Go'natt!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0