Jag är snabbt tillbaks!!

Ja, eftersom jag inte klarar mig utan dator så har jag ju lagt ner hela min lediga dag på att skaffa ny strömadapter till min dator...Det va asjobbigt! Åkte först de 8 milen tur och retur till Netonnet för att åka hem med FEL kabel! Förbaskat dålig kille som jobbade där! Fick åka tillbaks, släpade in datorn i butiken och talade om att "jag minsann inte åker därifrån innan dom startat min dator", å se det gjorde dom, med en annan kabel!! Så nu e allt frid och fröjd! Sen att sladd fanskapet kostade mig 900 spänn plus bensin 4 rundor fram och tillbaks till Ullared är ju en annan historia...

Annars har här ju inte hänt mycket skoj!? Klarade min deadline till skolan igår och idag vet ni ju vad jag gjort! Va hos "Kocken" igårkväll och kollade på Melodifestival-kval! Det va väl trevligt, men gud va tjatigt det är!! I morrn är ett kval till å sen på lördag e det den "riktiga"...Ja ja, jag tycker Sveriges låt suger så jag kan inte bry mig mindre...

I morrn är det handledning i skolan, sen på eftermiddagen skall jag gå på en lägenhetsvisning. Inte för att jag ska flytta till en 3:a på 110 kvadrat, men eftersom jag tycker det är kul att titta på hus/lägenheter så går jag dit ändå! Haha, jaa jag är som jag är...Sen ska jag ju sitta på jobbet hela helgen! Fredag till söndag! FYYYY! Men vet ni vad? Jag har fått insider-skvaller om att Jamie Oliver kommer och äter på en krog här i stan på fredag!! Inte på vilken krog som helst utan på min kompis "Kockens" ställe! Fatta häftigt? Och fatta hon är nervös?! Jag funderar starkt på att beställa bord där...bara för att jag är så jäkla nyfiken!!

Nu är det slut för idag!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0