Ibland måste man inse sina begränsningar

Jag fick göra det under gårdagen tror jag... Känna mig allmänt misslyckad och ta ledigt från jobbet för att försöka hinna i fatt med skolan. Jag har aldrig missat en deadline innan, men nu hände det! Till slut når man väl den punkten då det inte ens hjälper att hålla sig vaken hela nätterna för att hinna. Jag hann inte. Så nu är jag ledig i två dagar för att endast plugga!! Känns skönt på ett vis, men som sagt aldrig kul att "misslyckas"

Det har ju inte hänt så mycket sen sist. Jag jobbade ju heldag igår, sen kom jag i stort sett bara hem och gick och la mig. Sov 10 timmar i natt och det var nog välbehövligt tror jag.

Nu sätter jag igång me plugget! Hörs säkert senare.

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0