Ibland blir man trött på blogg f*nskapet!

Jag vill verkligen inte tröttna på bloggen, men jag gör fan det alltså!! Jag sitter vid datorn i stort sett hela dagarna och jag vet ju att vid vissa tillfällen kan man skriva 5-6 inlägg på en dag, men nu har jag känt ett bra tag att det fan inte e kul!?

Helgen i kortform nu då; I fredags skulle jag ju kolla på Jamie Oliver som ni vet...Å NEJ, det va inte han! Hahaha! Jag skrattade nog mest! Man måste ju kunna driva med sig själv och saker man gör, å att jag och min familj gick och slängde ut typ 800 spänn på en middag för att få se honom, som inte ens var där, tycker jag e fruktansvärt roligt! Servitriserna var i alla fall fina och uppklädda, men förbaskat sura! Haha!

Lördagen jobbade jag ju! På kvällen var det Eurovison-kväll hemma hos Kocken och hennes kille. Supermysigt! Hon hade gjort jättegod mat och Eurovision gick ju så bra det bara kunde! Eftersom jag lyssnat sönder Norges bidrag sen i april nån gång så hade jag ju min favorit! Å kan man låta bli att bli kär i Alexander Rybak eller?! Snacka lammkött! Lill-killen e ju übersöt!! Ja, det va han värd! Å Sverige trea från slutet!? Oxå jättebra tycker jag!
Senare på kvällen gick vi ut och gud va kul vi hade! Vi tre brudar som va med; jag Kocken och miss S gick till Harrys medan killarna i sällskapet gick till ett annat ställe. Vi hade skitkul! Alldeles för många drinkar slank ner för mitt eget bästa och mitt huvud var alldeles FÖR tungt när jag skulle gå upp till jobbet igår...Men man får ju skylla sig själv!? Jag kunde ju gått hem vid 01och inte halv 4 så hade det gått lättare kanske?

Idag har jag mest pluggat, vart hos Kocken och druckit kaffe nu ikväll, ätit lite sushi och nu sitter jag här! Ska alldeles strax gå och lägga mig så att jag pallar upp i morrn!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0