Huuur kul som helst!

Japp! Dubbelsidig öroninflammation och halsfluss! Haha! Verkligen skitroligt! Eller nä, inte så... Han testade inte ens för halsfluss, iom att jag ändå skulle ha pencillin för öronen så borde ju halsen ge sig samtidigt...Å gör den inte det så är det troligtvis körtelfeber! Det vill jag bara inte ha! Så det vill till att jag blir frisk snabbast möjligt nu... Har verkligen INTE tid med detta!

Kocken skall komma hit med frulle och hålla mig sällskap en stund. Vi ska sitta ute i trädgården så att hon slipper ta del av mina äckliga baciller! Jag e glad om NÅN kommer hit för jag är verkligen i behov av social interaktion, och det är nu! Får panik av att bara sitta såhär. Jag är beroende av mina vänner till den milda grad att jag får abstinens utan dom!

Å vet ni vad?!! Jag fick ett sms av "den gravida" 09.24 i morse. Där stod: "Hej gumman. Vattnet gick och nu är jag påväg till BB". Tjohooo va kul! Jag vet vad det blir, men det är topsecret! Såå roligt för dom, dom försökte verkligen jättelänge innan det tog sig, å nu ska en liten bebbe titta ut.... Som jag brukar säga; ABSOLUT inte avundsjuk, men roligt för andra! Nu så kan hon ju dock inte heta "den gravida" längre, så jag får illa kvickt hitta på ett nytt namn till henne här... Hmm, ska fundera på den en stund!

Nu ska jag koka kaffe till Kocken för hon borde va här vilken sekund som helst!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0