Hur resonerar man...?

-om två personer i ens närhet verkligen inte kommer överens? Å det är två personer som står dig extremt nära, som familj i stort sett? Dom hatar varann som pesten och försurar därmed hela min tillvaro! Dom kan inte bara hata varandra, utan dom ska bete sig som svin emot mig i ren svartsjuka antagligen?! Speciellt en av dom håller på att tortera ihjäl mig med sitt beteende! Vad gör man då? Kan liksom inte välja mellan dom, men situationen är sjukt jobbig!!!

Ja ja, nog om dom....Har ju vart ute hela helgen igen! Har varit sådär faktiskt! Man ska aldrig försöka toppa en helg med en annan för det blir aldrig bra!! Bara massa skumt folk ute igår! Inte nåt roligt folk alls! Ibland kan det ju va sånt folk ute som man bara kan sitta och iakta en hel kväll, men igår var det skit!! Men men, nu är det inga mer utgångar på ett tag för min del... varken njurarna, levern eller plånboken tillåter det!

Nu ska jag på födelsedagskalas till min mormor! Visst låter det spännande? Precis exakt vad jag känner för idag! NOT! Men vi höres säkert av lite senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0